Hakkında
Tarihçe
Bankacılık ve Sigortacılık Programı, 2015-2016 eğitim-öğretim döneminde öğrenci alımına başlamış olup, günümüzde sektördeki gelişmelere paralel olarak eğitimine devam etmektedir. Program, 3 Doktor Öğretim Üyesi, 1 Öğretim Görevlisi Doktor ve 2 Öğretim Görevlisi olmak üzere toplam 6 öğretim elemanı ile faaliyet göstermektedir. Sektörel ihtiyaçlar ve eğitim kalitesini artırmaya yönelik yapılan düzenlemelerle öğrenci kontenjanı 25 olarak belirlenmiştir. Eğitim sürecinde öğrencilere teorik bilgilerin yanı sıra, sektörel uygulamalar ve güncel mevzuatlar da aktarılmaktadır. Böylece mezunların profesyonel hayata hızlı bir şekilde adapte olmaları sağlanmaktadır. Program, sürekli gelişen finansal sektörle uyum içinde olup, öğrencilere bankacılık ve sigortacılık alanlarında kapsamlı bir eğitim sunmayı sürdürmektedir. 2025-2026 eğitim-öğretim yılı itibarıyla Meslek Yüksekokulumuzda 3+1 müfredat modeline geçiş yapılmıştır. Ayrıca, “TradeMaster Kampüs Projesi” kapsamında İş Yatırım ile Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Mucur Meslek Yüksekokulu iş birliği çerçevesinde Finans Laboratuvarı kurulmuş ve 31 Ekim 2023 tarihinde “Mucur Finans Laboratuvarı” adıyla faaliyete geçmiştir.
Kazanılan Derece
Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, Bankacılık ve Sigortacılık alanında Ön Lisans diploması almaya hak kazanırlar.
Kabul Koşulları
Bu programa öğrenci kabulü, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından belirlenen usul ve esaslar çerçevesinde, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yürütülen Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) aracılığıyla gerçekleştirilmektedir. Aday öğrenciler, tercih döneminde öğrenim görmek istedikleri programları beyan etmekte; ilgili programlara yerleştirme işlemleri ise merkezi sınavdan elde ettikleri puanlar doğrultusunda, ÖSYM tarafından yapılmaktadır.
Mezuniyet Koşulları
Bu programdan mezun olabilmek için öğrencilerin;
- 1. Öğretim programlarında belirlenen tüm derslerden minimum 120 AKTS kredisinden başarılı olmaları
- 2. 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları
- 3. Zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları gerekmektedir.
Mezun İstihdam Olanakları
Bankacılık ve Sigortacılık Programı mezunları, edindikleri mesleki bilgi ve beceriler doğrultusunda, başta banka şubeleri ve sigorta şirketleri olmak üzere, finans sektörünün çeşitli alanlarında istihdam edilebilmektedirler. Ayrıca, bilgi işlem merkezlerinde finansal veri yönetimi ve raporlama süreçlerinde görev alabilmekte; sigortacılık hizmetlerinin sunulduğu kamuya ait kurumlar ile özel sektöre bağlı kuruluşlarda da çalışma imkânı bulabilmektedirler. Bunlara ek olarak, mezunlar bireysel emeklilik şirketleri, aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, kredi değerlendirici kuruluşlar gibi finansal hizmet sağlayıcılarında da mesleki yetkinliklerine uygun pozisyonlarda istihdam edilebilmektedir. Sektörel tecrübelerini artırmaları ve lisans eğitimine devam etmeleri halinde, daha üst düzey yönetim ve denetim kademelerinde de kariyer gelişimlerini sürdürebilmektedirler.
Dikey Geçiş Sınavı ile Geçilebilen Programlar
Ayrıca, mezunlar Dikey Geçiş Sınavı (DGS) aracılığıyla lisans öğrenimlerine devam etme hakkını kazanabilirler. Bu kapsamda, Bankacılık ve Sigortacılık Programını başarıyla tamamlayan öğrenciler, belirli lisans programlarına geçiş yaparak akademik ve mesleki kariyerlerini bir üst düzeye taşıyabilirler. Dikey geçiş yapılabilecek lisans programları aşağıda sıralanmıştır: Aktüerya Bilimleri Bankacılık Bankacılık ve Sigortacılık Ekonometri Ekonomi Ekonomi ve Finans Finans ve Bankacılık İktisat İşletme Lojistik Yönetimi Sermaye Piyasası Sigortacılık Sigortacılık ve Risk Yönetimi Sigortacılık ve Sosyal Güvenlik Uluslararası Finans Uluslararası Finans ve Bankacılık Uluslararası İşletme Yönetimi Uluslararası Ticaret Uluslararası Ticaret ve Finansman Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetim Bilişim Sistemleri
Amaç
Bankacılık ve Sigortacılık Programının temel amacı; finans, bankacılık ve sigortacılık sektörlerinde çalışabilecek, etik değerlere bağlı, analitik düşünme becerisine sahip, iletişimi güçlü ve mesleki bilgi ve donanımı yüksek bireyler yetiştirmektir. Program, öğrencilerine çağdaş finansal sistemin işleyişini, mevzuatını ve uygulamalarını tanıtarak, sektördeki güncel gelişmeleri takip edebilecek bilgi ve beceriler kazandırır.
Misyon ve Vizyon
Misyon Finans, Bankacılık ve Sigortacılık sektörlerinin ihtiyaç duyduğu, etik değerlere bağlı, analitik düşünebilen, iletişim becerileri güçlü, mesleki bilgi ve becerilerle donatılmış nitelikli meslek elemanları yetiştirmektir. Program, öğrencilere uygulamalı eğitimler ve sektörle iş birliği içinde yürütülen faaliyetlerle güncel bilgi ve becerileri kazandırarak, mezunlarının istihdam edilebilirliğini artırmayı hedefler.
Vizyon
Bankacılık ve Sigortacılık Programı'nın vizyonu; ulusal ve bölgesel düzeyde tercih edilen, sektörel gelişmeleri yakından takip eden, yenilikçi ve uygulama odaklı bir eğitim anlayışıyla öne çıkan, mezunları iş gücü piyasasında aranan bir program olmaktır.
Program Eğitim Amaçları
- Bankacılık ve sigortacılık alanında temel teorik bilgilere sahip, bu bilgileri finansal sistemin uygulamalarıyla ilişkilendirebilen, güncel mevzuat ve sektörel gelişmeleri takip edebilen bireyler yetiştirmek.
- Bankacılık ve sigortacılık uygulamalarında edinilen bilgileri analiz edebilme, yorumlayabilme ve çözüm üretme becerisine sahip, teknolojik araçları etkin kullanarak alanında pratik yetkinlik kazanmış mezunlar yetiştirmek.
- Mesleki etik değerlere bağlı, sosyal sorumluluk bilincine sahip, yaşam boyu öğrenme kültürünü benimseyen, insan ve toplum odaklı düşünebilen, analitik ve eleştirel düşünme yetkinliğini geliştirmiş bireyler yetiştirmek.
Program Hedefleri
- Öğrencilere bankacılık ve sigortacılık alanındaki temel kavramları ve uygulamaları öğretmek.
- Finansal analiz, risk yönetimi ve müşteri ilişkileri konularında yetkinlik kazandırmak.
- Dijitalleşen finans dünyasına uyum sağlayabilecek teknolojik bilgi ve becerilerle donatmak.
- Takım çalışmasına yatkın, etik ilkelere bağlı ve sorumluluk sahibi mezunlar yetiştirmek.
- Mezunların yerel ve ulusal düzeyde istihdam edilebilirliğini artırmak ve sektöre entegre olmalarını kolaylaştırmak.
Program Çıktıları
PÇ1. Alanla ilgili bilgileri analiz eder, uygulamadaki yansımalarını değerlendirir.
PÇ2. Sosyal ve davranış bilimleri kuramlarındaki kavramlar arasında ilişki kurar ve çözümleme yapar.
PÇ3. Alanı ile ilgili bilgi kaynaklarına ulaşır, elde ettiği bilgileri etkin biçimde kullanır.
PÇ4. Alana ilişkin bilgileri teknik olanaklarla işler, gerekli teknik donanımla (bilgisayar ortamında vb.) sunar.
PÇ5. Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, aynı alanda bir üst eğitim düzeyinde veya benzer alanlarda kullanır.
PÇ6. Alanla ilgili temel bilgileri kuramsal ve uygulama düzeyinde açıklar.
PÇ7. Sosyal ve davranış bilimlerinde temel kavramları tanımlar.
PÇ8. İnsanlar ve toplumlar arası ilişkilerin işleyiş kurallarını açıklar.
PÇ9. Toplumların yaşadığı dönüşümlerin nedenleri ve sonuçlarını açıklar.
PÇ10. Temel düzeyde veri işleyebilmek için gerekli bilgileri kuramsal ve uygulama düzeyinde açıklar.
PÇ11. Alanı ve ilgili alt dallarda yapılacak çok üyeli grup araştırmalarının süreçlerini ve zamanlamasını planlar.
PÇ12. Toplumsal hayatın gerekleri doğrultusunda davranır.
PÇ13. Yaşam boyu öğrenme ve sorgulama bilincine sahip olur.
PÇ14. Alanla ilgili bilgi ve uygulamaları, sosyal sorumluluk yaklaşımıyla proje ve etkinliklere dönüştürür.
PÇ15. Alanla ilgili bilgi ve birikimlerin oluşturulması sürecinde toplumsal, kültürel, bilimsel ve etik değerlere uygun hareket eder.
Kurullar ve Komisyonlar
Bölüm Akademik Kurulu |
Adı Soyadı | Görevi | Kurum/Ünvan |
Dr. Öğr. Üyesi Mücahit ÜLGER | Başkan | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Semra KUŞ | Üye | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet AKARÇAY | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Dr. Çiğdem DAMAR | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Ahmet AKBAYIR | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Sevinç DEMİRTÜRK | Üye | Öğretim Elemanı |
Görev Tanımı | İş Akışı |
- Bölümün eğitim-öğretim süreçlerini planlamak, yürütmek ve değerlendirmek. - Müfredat değişiklikleri, ders planı, sınav esasları gibi konularda karar almak. - Akademik ve idari konularda görüş bildirmek | 1. Toplantı: Her yarıyıl başında ve gerektiğinde olağanüstü toplantı yapılır. 2. Gündem: Ders planı, sınavlar, ölçme-değerlendirme, öğrenci başarıları değerlendirilir. 3. Karar: Görüşler oylanır ve karar tutanağa işlenir. 4. Uygulama: Alınan kararlar programlara duyurulur ve uygulanır. |
Bölüm Kalite Kurulu |
Adı Soyadı | Görevi | Kurum/Ünvan |
Dr. Öğr. Üyesi Mücahit ÜLGER | Başkan | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Semra KUŞ | Üye | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet AKARÇAY | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Dr. Çiğdem DAMAR | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Ahmet AKBAYIR | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Sevinç DEMİRTÜRK | Üye | Öğretim Elemanı |
Erdal Kurt | Üye | Ziraat Bankası Mucur Şubesi Müdürü (Dış Paydaş) |
Adem Gürler | Üye | Gürler Sigorta (Dış Paydaş) |
Sudenaz Bugöl | Üye | 1. Sınıf Öğrenci Kalite Elçileri Temsilcisi (İç Paydaş) |
Muhammed Emre Öztürk | Üye | 2. Sınıf Öğrenci Kalite Elçileri Temsilcisi (İç Paydaş) |
Görev Tanımı | İş Akışı |
- Bölüm iç kalite güvence sistemini yürütmek ve izlemek. - Paydaş (öğrenci, öğretim elemanı, sektör temsilcisi) katılımını sağlamak. - İç değerlendirme raporlarını hazırlamak ve iyileştirme faaliyetlerini takip etmek. - Bölüm kalite hedeflerinin yıllık olarak belirlenmesi ve izlenmesini sağlamak. | 1. Toplantı: Her dönem başında kurul toplanır, kalite hedefleri belirlenir. 2. Veri İzleme: Eğitim, memnuniyet, altyapı, staj vb. göstergeler izlenir. 3. Değerlendirme: Dönem sonlarında ölçme sonuçları gözden geçirilir. 4. İyileştirme: Tespit edilen alanlarda iyileştirme önerileri geliştirilir. 5. Raporlama: Bölüm kalite raporu hazırlanarak MYO Kalite Komisyonuna sunulur. |
Danışma Kurulu |
Adı Soyadı | Görevi | Kurum/Ünvan |
Dr. Öğr. Üyesi Mücahit ÜLGER | Başkan | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Semra KUŞ | Üye | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet AKARÇAY | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Dr. Çiğdem DAMAR | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Ahmet AKBAYIR | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Sevinç DEMİRTÜRK | Üye | Öğretim Elemanı |
Erdal Kurt | Üye | Ziraat Bankası Mucur Şubesi Müdürü (Dış Paydaş) |
Adem Gürler | Üye | Gürler Sigorta (Dış Paydaş) |
Sudenaz Bugöl | Üye | 1. Sınıf Öğrenci Kalite Elçileri Temsilcisi (İç Paydaş) |
Muhammed Emre Öztürk | Üye | 2. Sınıf Öğrenci Kalite Elçileri Temsilcisi (İç Paydaş) |
Görev Tanımı | İş Akışı |
- Sektör, mezun ve öğrenci temsilcileri ile işbirliği kurarak bölümün gelişimine katkı sağlamak. - Müfredatın sektör beklentileriyle uyumunu değerlendirmek. - Staj, iş birliği, proje ve girişimcilik alanlarında öneriler geliştirmek. | 1. Toplantı Planlama: Her akademik yılda en az bir kez toplantı yapılır. 2. Görüş Alışverişi: Eğitim planı, mezun profili, sektör ihtiyaçları tartışılır. 3. Raporlama: Görüşler karar metni hâline getirilir ve bölüm kuruluna sunulur. 4. İzleme: Uygulanabilir öneriler sonraki dönemlerde takip edilir. |
Mezuniyet Komisyonu |
Adı Soyadı | Görevi | Kurum/Ünvan |
Dr. Öğr. Üyesi Mücahit ÜLGER | Başkan | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Ahmet AKBAYIR | Üye | Öğretim Elemanı |
Muhammed Emre Öztürk | Üye | 2. Sınıf Öğrenci Kalite Elçileri Temsilcisi (İç Paydaş) |
Görev Tanımı | İş Akışı |
- Mezuniyet için gerekli akademik ve idari koşulların sağlandığını kontrol etmek. - Öğrencilerin ders, kredi, staj, not gibi bilgilerini incelemek. - Mezuniyet listelerini onaylamak ve öğrenci işlerine iletmek. | 1. Veri Toplama: Öğrenci bilgi sistemi üzerinden mezun adayları listelenir. 2. İnceleme: Her öğrencinin kredi, staj ve not durumu kontrol edilir. 3. Onay: Eksiksiz olanlar kurul kararıyla mezun edilir. 4. Raporlama: Mezun listesi öğrenci işlerine bildirilir. |
Akreditasyon Komisyonu |
Adı Soyadı | Görevi | Kurum/Ünvan | Sorumlu Olduğu Ölçüt | Sorumlu Olduğu EK II |
Dr. Öğr. Üyesi Mücahit ÜLGER | Başkan | Öğretim Elemanı | Ölçüt 2. Program Eğitim Amaçları Ölçüt 3. Program Çıktıları | II.7 Kabul, Yatay Geçiş, Çift Anadal, Yandal ve Mezuniyet Koşulları |
Dr. Öğr. Üyesi Semra KUŞ | Üye | Öğretim Elemanı | Ölçüt 6. Öğretim Kadrosu | II.1 Üniversiteye İlişkin Bilgiler II.2 Meslek Yüksekokuluna İlişkin Bilgiler |
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet AKARÇAY | Üye | Öğretim Elemanı | Ölçüt 4. Sürekli İyileştirme Ölçüt 5. Eğitim Planı | II.6 Kredi Tanımı |
Öğr. Gör. Dr. Çiğdem DAMAR | Üye | Öğretim Elemanı | Ölçüt 1. Öğrenciler | II.3 Personel Sayıları II.4 Yarı Zamanlı ve Ek Görevli Öğretim Elemanlarının İzlenmesi |
Öğr. Gör. Ahmet AKBAYIR | Üye | Öğretim Elemanı | Ölçüt 7. Altyapı | |
Öğr. Gör. Sevinç DEMİRTÜRK | Üye | Öğretim Elemanı | Ölçüt 8. Yönetim ve İdari Birimlerin Yapısı Ölçüt 9. Disipline Özgü Ölçütler | II.5 Öğrenci Kayıt ve Mezuniyet Bilgileri |
Görev Tanımı |
İş Akışı |
- Programın akreditasyon sürecine ilişkin tüm hazırlıkları planlamak, yürütmek ve izlemek. - Ölçütlere göre öz değerlendirme raporlarının hazırlanmasını koordine etmek. - Gerekli kanıt, veri ve dokümanları toplamak ve güncelliğini sağlamak. - Saha ziyareti süreci öncesi ve sonrası tüm iletişimi yürütmek. - Programın sürekli iyileştirme faaliyetlerini belgelendirmek. |
1. Hazırlık: Akreditasyon takvimi belirlenir, görev dağılımı yapılır. 2. Veri Toplama: Her üye sorumlu olduğu ölçüt ve eklerdeki bilgileri toplar. 3. Raporlama: Veriler bütünleştirilerek öz değerlendirme raporu hazırlanır. 4. Gözden Geçirme: Rapor taslağı kurul tarafından incelenir ve düzenlenir. 5. Saha Ziyareti Hazırlığı: Kanıt dosyaları düzenlenir, paydaş bilgilendirmesi yapılır. 6. Ziyaret Sonrası: Değerlendirme sonuçları alınır, iyileştirme planı oluşturulur. |
Staj Komisyonu |
Adı Soyadı | Görevi | Kurum/Ünvan |
Dr. Öğr. Üyesi Mücahit ÜLGER | Başkan | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Semra KUŞ | Üye | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet AKARÇAY | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Dr. Çiğdem DAMAR | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Ahmet AKBAYIR | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Sevinç DEMİRTÜRK | Üye | Öğretim Elemanı |
Görev Tanımı | İş Akışı |
- Staj süreciyle ilgili yönergeye uygunluğu sağlamak. - Staj yerlerini ve staj dosyalarını değerlendirmek. - Staj değerlendirme mülakatlarını yürütmek. - İşletme ve öğrenci geri bildirimlerini analiz etmek. | 1. Staj Öncesi: Öğrencilere bilgilendirme yapılır, uygunluk formları alınır. 2. Staj Süreci: Gerekli takipler yapılır, işletmelerle iletişim sağlanır. 3. Staj Sonrası: Raporlar incelenir, mülakat yapılır, notlandırma gerçekleştirilir. 4. Arşivleme: Belgeler dijital ortamda saklanır. |
Yatay Geçiş, İntibak ve Muafiyet Komisyonu |
Adı Soyadı | Görevi | Kurum/Ünvan |
Dr. Öğr. Üyesi Mücahit ÜLGER | Başkan | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet AKARÇAY | Üye | Öğretim Elemanı |
Öğr. Gör. Sevinç DEMİRTÜRK | Üye | Öğretim Elemanı |
Görev Tanımı | İş Akışı |
- Diğer yükseköğretim kurumlarından gelen öğrencilerin ders denkliklerini incelemek. - İntibak (ders uyarlaması) ve muafiyet kararlarını değerlendirmek. - Kurul kararlarını öğrenci işleriyle koordineli biçimde uygulamak. | 1. Başvuru: Öğrenci belgeleri (transkript, ders içerikleri) alınır. 2. Değerlendirme: Ders içerikleri mevcut programla karşılaştırılır. 3. Karar: Uygun görülen dersler muafiyet listesine eklenir. 4. Raporlama: Komisyon kararı tutanağa bağlanır ve öğrenci işlerine iletilir. |
Akademik Teşvik Komisyonu |
Adı Soyadı | Görevi | Kurum/Ünvan |
Dr. Öğr. Üyesi Mücahit ÜLGER | Başkan | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Semra KUŞ | Üye | Öğretim Elemanı |
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet AKARÇAY | Üye | Öğretim Elemanı |
Görev Tanımı | İş Akışı |
- Akademik personelin teşvik başvurularını incelemek ve değerlendirmek. - Akademik faaliyetlerin (yayın, proje, etkinlik vb.) teşvik kriterlerine uygunluğunu denetlemek. - Değerlendirme sonuçlarını üst kurula sunmak. | 1. Başvuru Toplama: Akademik personel başvuruları alınır. 2. Ön İnceleme: Belgelerin eksiksizliği ve uygunluğu kontrol edilir. 3. Değerlendirme: Her üye kendi alanına göre puanlama yapar. 4. Karar: Nihai puanlama toplantısı yapılır, sonuçlar raporlanır. 5. Bildirim: Sonuçlar ilgililere ve üst yönetime iletilir. |
Çift Anadal Programı - ÇAP
Mucur Meslek Yüksekokulu Bankacılık ve Sigortacılık Programı ile Mucur Meslek Yüksekokulu Lojistik Programı arasındaki Çift Anadal Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Çift Anadal Programı Uygulama Yönergesi çerçevesinde şeffaflık ve eşitlik ilkeleri gözetilerek yürütülmektedir.
Öğrencinin çift anadal kabulünde kullanılan temel ölçütler aşağıda özetlenmiştir:
- Başvurduğu döneme kadar anadal önlisans veya lisans programında aldığı tüm dersleri başarıyla tamamlamış olması,
- Başvurusu sırasındaki genel not ortalamasının en az 4.00 üzerinden 3.30 olması ve anadal önlisans veya lisans programının ilgili sınıfında başarı sıralaması itibariyle en üst % 20’sinde bulunması gerekir.
- Başarı sıralaması şartı aranan programlarda çift anadal yapmak isteyen öğrencinin, bu Yönergede belirlenen diğer şartların yanı sıra kayıt olduğu yıldaki ilgili programın Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen başarı sıralaması şartını sağlamış olması gerekir.
- Anadal diploma programındaki genel not ortalaması en az 4.00 üzerinden 3.30 olan ancak anadal diploma programının ilgili sınıfında başarı sıralaması itibari ile en üst %20’sinde yer almayan öğrencilerden, çift anadal yapılacak programın ilgili yıldaki taban (ÖSYM) puanından az olmamak üzere puana sahip olanlar da çift anadal programına başvurabilirler.
Çift Anadal Programı Kontenjanı
Öğrencinin Kayıtlı Olduğu | Öğrencinin Başvurabileceği | Kontenjan |
Fakülte / Meslek Yüksekokulu | Anadal Programı | Fakülte / Meslek Yüksekokulu | ÇAP Programı |
Mucur Meslek Yüksekokulu | Bankacılık ve Sigortacılık | Mucur Meslek Yüksekokulu | Lojistik | 2 |
Paydaşlar
İç Paydaşlar |
Kurum/Kuruluş |
Meslek Yüksekokulu Müdürü |
Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcıları |
Meslek Yüksekokulu Sekreteri |
Akademik Personeller |
İdari Personeller |
Öğrenciler |
Dış Paydaşlar |
Kurum/Kuruluş |
KAlkanlar Grup Gürler Sigorta |
Türkoğlu Sigorta |
T.C. Ziraat Bankası AŞ. Mucur Şubesi |
Halkbank AŞ. Mucur Şubesi |
Mucur İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
Mucur Halk Eğitim Merkezi |
Program Koordinatörlükleri
Adı Soyadı | Görevi | E-Posta |
Dr. Öğr. Üyesi Semra Kuş | Erasmus+/Farabi/Mevlana Koordinatörü |
|
Öğr. Gör. Sevinç Demirtürk | Bologna Koordinatörü |
|
Program Faaliyet Planı
Bankacılık ve Sigortacılık Programı Faaliyet Planına ulaşmak için
tıklayın.
MEDEK
Bankacılık ve Sigortacılık Programımız, kalite güvencesi ve sürekli iyileştirme anlayışı doğrultusunda akreditasyon sürecine başvuruda bulunmuştur. Yapılan başvuru Mesleki Eğitim Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (MEDEK) tarafından kabul edilmiş olup, programın eğitim-öğretim faaliyetlerinin ulusal ve uluslararası standartlar çerçevesinde değerlendirilmesine yönelik saha ziyareti 13-15 Ekim 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Bu süreç, programımızın eğitim kalitesinin belgelendirilmesi ve mezunlarımızın istihdam edilebilirliğinin artırılması açısından önemli bir aşamayı temsil etmektedir.